Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti GOLF INTERNATIONAL, s.r.o. už po druhýkrát cenu Slovak Superbrands Award 2019 pre Black Stork Golf Resort. Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
"Získanie značky Superbrands 2019 vnímame ako ocenenie našej dlhoročnej práce celého kolektívu a kvality nášho rezortu vo Vysokých Tatrách. Teší nás to o to viac, keď vieme, že značku udeľuje odborná komisia, " povedala Sylvia Hrušková, generálna riaditeľka golfového rezortu pri prevzatí ocenenia.
Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti. Viac informácii o Superbrands: www.slovaksuperbrands.com